Sunday 6 August 2017

Forex 30-Minuters Tidsram


Vilken tidsram för handel med Forex. Vad är den bästa tidsramen i Forex Vad är den mest lönsamma tidsramen i Forex Dessa och liknande frågor stiger dag efter dag i åtanke av nybörjare Forex-handlare. Låt oss släppa ut filosofin och fokusera på Faktum. Vi vet att varje tidsram visar samma data, men med olika intervall. Valet av tidsramar är wide. Let s tar de mest föredragna Forex-tidsramarna 1 dag, 1 timme och 5 minuter. Dessa tidsramar är också perfekta för nybörjare att Testa deras känsla om Forex-marknaden. På dagliga diagram visar varje pristang en dag, så en förändring på diagrammet kommer att observeras en gång om dagen. I timtid kommer nya prisfält att visas varje timme, sätta mer data på diagrammet för analys 5 minuters diagram kommer att producera en ny prisfält var 5: e minut och visar marknadsförändringar snabbt och i större detaljer. Varje tidsram kan handlas framgångsrikt och ge möjligheter till lönsam handel. Vilken tidsram för handel Det beror på din nästa expec Tations. A Timing B Resultatmål C Pengarhantering och tolerans för förluster. Timing Är du villig att övervaka kartor var 5: e minut i flera timmar om dagen. Är du bekväm att fatta beslut snabbt och som snabbt byta pris. Om ja, försök att handla 5 minuter diagram. Eller kanske du föredrar en långsammare takt med 1 bar per timme. Du tror också att timkartorna är mer tillförlitliga på det sätt som de avbildar marknaden, eftersom mycket av bullret som produceras på mindre tidsramar kan elimineras. Då kan 1 timme tidsrama vara din Vinnare. Eller det kan vara så att du inte har tid att titta på diagrammen under dagen eftersom du har ett heltidsjobb och eller tror att förändringar i intradag inte har stor inverkan på marknaden och sammanfattande resultat kan bäst observeras av Slutet av dagen Du kan också få reda på att du vill hålla dina handelspositioner öppna över natten, vilket innebär att dina pengar kommer att fungera även när du sover och samtidigt vill du vara säker på att din Forex-analys inte var Baserat på kortsiktiga momentum Då dagliga diagram skulle vara rätt för dig. Projektmål Ju mindre tidsramen desto mindre vinstmålen fastställdes av handlare för varje handel E g medan de var på 5 minuters diagram Forexhandlare skulle se rimliga mål vid nästa stöd Motståndsnivå 15-30 pips bort från ingångspunkten, kommer de dagliga tidsramarna för vinstmålet att förlängas flera dagar in i framtiden med förväntningar på bank 200-400 eller mer pips i en handel En näringsidkare kan göra samma 200-400 pips trading 5 min tidsram, men det skulle kräva en hel del affärer som ska tas, timmar med prisövervakning, vilket inte är en lätt uppgift. Money management och tolerans för förluster Forex trading handlar inte alltid om vinster, förluster är en del av handelsprocessen Att hantera förluster på 5 min tidsram skulle vara det enklaste att göra För det första, eftersom en näringsidkare kan övervaka diagrammen hela tiden, för det andra, eftersom förluster vanligtvis är små på grund av karaktären av 5 minuters handel är prisklasserna mindre och det Är lätt att berätta när marknaden börjar vända mot din position. Häftiga kartor har bredare prisklasser och kräver därför större stopp att placeras och om det är fel på en handel, kommer större förluster att tas. Om man talar om dagliga diagram , Förluster där som uppstår är ännu större eftersom marknaden kräver större utrymme att svänga priset. Så här har du mindre vinstmål och mindre förluster eller större vinstmål och större risker. Göra vinst med mer prisåtgärder och fler handelsmöjligheter, men också en Mycket tid förbrukad framför bildskärmen varje dag eller vinst med mindre prisåtgärder och möjligheter och mindre tid spendera handel Forex. Submitted av Forex Nybörjare på Sun, 07 19 2009 - 12 46.Sänds av Nybörjare Trader på Måndag, 06 06 2011 - 21 52. Jag är en ny nybörjare i fx infact Jag har inte börjat att handla ännu, inte ens ett demokonto allt jag har ben läser läsning och mer läsning för de senaste 4 månaderna och tro mig ju ju mer du läser Ju mer din Illa förstår bara fortsätt läsa om och om igen Nyligen gick jag till ett seminarium som var bra men bättre var det faktum att jag träffade en riktigt trevlig kille där som är väldigt väldigt hjälpsam och vad jag någonsin har läst allt föll i att placera som Han förklarade saker för mig Nu när jag fortfarande läser och skriver den här kommentaren är det till och med mer meningsfullt, så är mitt tips läst och läs mer gå till många fria seminarier, eftersom du kan få lite en och öva demo konton och se hur du känner Topp hundshandlare är ett måste raed och titta på videor och självklart Jag tror att något annat kallas babypip eller babyexempel är briljant för begginers, hoppas det här hjälper inte ens demohandel tills du är säker på att du vet vad du gör för att om du inte är redo för misstag Kommer att bli att du kommer att förlora dina pengar och det kommer att vara slutet på din Forex Carrer innan du ens började. Inskickad av Nybörjare Trader den Tis, 06 07 2011 - 11 43. DU MÅSTE FÖSTTID ATT BEMÄRKEN TIDSPRODUKTER SKYDDES SYMPOTOEN DIREKTION ANVÄND INTE EN ENKEL TIME FRAME FÖR DOMA DIN ENTRY. He nej tala med gaffel tongue. Submitted av Beginner Trader på Wed, 06 08 2011 - 10 39.Hi ppl är en nybörjare om Forex Efter Forex News Release, använder jag 15 minuter tidsramen behöver jag vänta För 15mins för att komma in på marknaden 1hour tidsramen behöver jag vänta på en annan 1hour 4hours tidsramen behöver jag vänta på ytterligare 4hours och så vidare Hur många timmar behöver jag vänta varför handla dagliga tidsramen hjälp pls Thanks. Submitted av Beginner Trader På tis 06 14 2011 - 19 38.1H tidsramar är bäst. Inskickad av nybörjare på tis 09 15 2011 - 16 51.jag tror att det finns fler kvalitetsaffärer i högre tidsramar, dvs 30 1 timme eller högre från min erfarenhet där Finns utrymme för fler misstag och torka sågar på något lägre, kom ihåg desto mer du kan tänka och analysera ditt beslut, desto mindre misstag kommer att göras bara mina 02cents. Submitted av Beginner Trader på lör, 09 24 2011 - 15 17.Tidsram beror på På din strategi, handelsstil och din du riktar in dig 30 till 50 pips om dagen 5 min TF kan fungera bra och kan minska risken betydligt och i de flesta fall kan det uppnås inom en timme Om du riktar in mer än 200 pips rekommenderas dagliga diagram, men du måste klara dig själv eftersom riskerna är högre eftersom Din stoppavbrott måste öppnas bred En annan sak höga mål tar mer än en dag att uppnå För mig uppnår jag 5 och 15 minuter för att jag konsekvent uppnår 50 pips varje dag på kort tid Efter att jag har uppnått mitt mål stänger jag min dator och väntar För nästa dag förhoppningsvis för mer vinst. Sändes av Nybörjare Trader på onsdag, 10 12 2011 - 14 00. Om du vill hålla din position i 4-6 timmar, kanske du kanske tittar på 1 timmars diagram. Av Nybörjare Trader på Thu, 10 20 2011 - 07 03.Jag handlar inte framtiden 20-30 pips dagligen 15tf jobbar bra jag har haft 100pips blir röda innan och jag lär mig min lektion därifrån är handel inte lätt från min egen syn, spendera Timmar på datorn som kontrollerar varje signal är hemskt Så min åsikt är att spendera tid tills jag får mitt dagliga mål och jag går away. Submitted av Beginner Trader on Sat, 10 22 2011 - 01 39. Före alla prisändringar som ses i de högre tidsramarna som h1 eller h4 ses de Först i 5-minutersdiagrammet Det är faktiskt Så hur kan en högre tidsram vara bättre för inträde och riskhanteringsändamål Är inte precision det viktigaste när det kommer att gå in på någon marknad Du vet att det är handlare Så att skriva in högre tidsramar är Som siktar på en darttavla i totalt mörkret Hur dum kan du alla vara Du är alla en massa nybörjare Right. Submitted av Nybörjare Trader på lör, 10 22 2011 - 04 24.Du är faktiskt trading Forex den sista jag har en enkel förvirring Nu är jag fullt utbildad och vilken tidsram som ska handlas. Forex Time Frames Fördelar och vad är det bästa för att Trade. We vet alla att i Forex finns det olika tidskartor som används Från 1-minuters diagrammet Vägen till månatliga tidskartor, handlare har ett brett utbud av tidsramskartor på Deras bortskaffande Det faktum att det finns många tidskartor är emellertid en indikation i sig att det inte finns något sådant som ett perfekt tidsplan. Om sådant existerade skulle vi inte behöva flera tidsdiagram, och varje handlare kommer bara att använda Bästa tidsplanen för handelsbeslut. I den här artikeln kommer vi att försöka identifiera fördelarna och nackdelarna med de olika tidsramarna. Detta bör hjälpa handlare att läsa detta för att veta hur bäst man ska tillämpa var och en. Behöver du trenddetektor för varje tidsram. Om så är fallet , Ladda ner gratis trenddetektorindikator härifrån. 1-Minute 5-Minute Charts. Dessa är de lägsta tidsramskartorna. De är diagram som kan betecknas som Scalper's Paradise. Behöver du mer information om scalping Var god läs min artikel som heter What Är scalping i Forex trading och hur man lyckas med det. Pros En stor fördel med dessa tidsramar är att de kan användas för scalping och handel under pre-release pris rörelser på vissa nyheter. De kan också användas för att tr Ade retracement entries på high-impact nyhetsmeddelanden när marknaden rör sig mycket snabbt inom ett par sekunder till minuter. Cons Trading är mycket begränsat eftersom dessa diagram är fyllda med mycket buller från marknaden Förutom scalping är de praktiskt taget värdelösa för alla Annan typ av trading style.15-Minute 30-Minute Chart. This diagram används av handlare som inte är scalpers, och inte helt medellång sikt handlare. Med andra ord, är detta diagram används av intra-day handelsmän. Pros För dem som handlar Inom dagen är det ganska bra att använda i teknisk analys men bör ideellt kombineras med längre tidsramar som 1-timmars och 4-timmarsdiagrammet för bästa resultat. Konsum Det är en kortsiktig tidsram och gör Brukar inte berätta bilden av trenden vid första anblicken Således är den olämplig för användning som fristående diagram för beslutsfattande i Forex. Dessutom är det föremål för marknadsljud och ger en förvirrande bild när marknaden är hakig .1-timmars diagram. Om du är en dagförare, så här Diagrammet är för dig. Pros Det kan användas för att handla framgångsrikt eftersom det ger en rimlig uppfattning om marknadssituationen. Många handelsstrategier bygger på 1 timmars diagram, så även om du begränsar dig att handla från det här diagrammet kommer du att vara Kan tjäna pengar på det. Konser Under perioder med marknadsvolatilitet eller choppiness kan det ge förvirrande signaler. Det är inte heller en mycket bra determinant för den befintliga trenden och kräver samråd med det dagliga diagrammet för att bekräfta trenden. . Kort som 4-timmars-, dags - och veckokartor är längre siktdiagram Många detaljhandelshandlare använder knappast dem, men de är nyckeltabeller att använda eftersom de är de bästa determinanterna för trenden. Trendbekräftelsen är mycket viktig för handeln, speciellt om Du kommer att hålla positioner för några dagar. Pros Ge de mest tillförlitliga signalerna som de är sanna determinanter för trenden Även om signaler tar tid att bilda, ger de vanligtvis bra utbetalningar. Ta tid att bilda på dessa diagram. Traders Kan ibland vänta i veckor innan en signal utvecklas, speciellt när man använder dagliga och veckovisa diagram. De behöver också mycket tålamod att handla och om handlare försöker göra specifika mål för veckan kommer det inte att hjälpa till att handla av dessa diagram Orsak. Det här är några av fördelarna och nackdelarna med de olika tidsramarna i Forex. En näringsidkare som känner till egen handelsstil kan bestämma vilken tidsram som ska användas för att göra det bästa av sin tradingteknik. Senare börjar vi beskriva olika handelsstilar Den första handelsstil vi börjar prata om är scalping Håll dig klar, vi kommer strax tillbaka. Dessutom vet du när det är bättre att inte handla på Forex. Om inte, läs artikeln om bästa Forex timmar och dagar för handel. Att missa nästa artikel Prenumerera via e-post just nu och sprida ordet om du gillar det här ämnet. Risk varning All information på denna webbplats, inklusive åsikter, diagram, priser, nyheter, data, Köp Sälj signaler, forskning och analys är Tillhandahålls som generell marknadskommentar och utgör inte några investeringsrådgivning Forexminute är inte ansvarig för någon skada eller förlust, inklusive men inte begränsat till någon förlust av investeringar, som kan baseras antingen direkt orindirectly på användningen av eller beroende av sådan information innan Besluta om du vill delta i utländsk valuta eller finansiella marknader eller någon annan typ av finansiellt instrument, var vänlig och noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit. Investera inte mer pengar än vad du har råd att förlora. Observera att den höga nivån Av hävstångseffekt i Forex trading kan fungera mot dig såväl som för dig Vänligen sök rådgivning från en oberoende finansiell rådgivare om du inte är fullt medveten om riskerna i samband med valutahandelshandel. Forexhandel på margin innebär stor exponering för hög risk och kanske inte Vara lämplig för alla investerare Forexminute stöder inte några företag, produkter eller tjänster som är representerade på Informa På denna webbplats kan ändras utan föregående meddelande.

No comments:

Post a Comment